Mobilna kontaktna številka

051 494 000 | 070 421 117

Lokacija poslovalnice

Ljubljana, Tržaška cesta 5

Email podjetja

info@mobistekla.si

PON - ČET 9.00-18.00

PET 9.00-16.00

Zakaj izbrati naš servis?



Kvalitetno, hitro in ugodno – to je naše vodilo.

Popravilo naprave se lahko izvede že v roku 1 ure, na opravljeno storitev pa nudimo garancijo. Ker servisiramo več kot 20 različnih znamk naprav, pomeni, da imamo zelo široko znanje, ki pa ga vedno znova nadgrajujemo, saj gre tehnologija vsak dan korak naprej.
Zavedamo se, kako pomembno vlogo imajo dandanes telefoni, saj imamo na njih vsi ogromno pomembnih informacij in datotek, zato za razliko od ostalih servisov, vašega mobilne naprave ne ponastavimo. To pomeni, da se vam vsi vaši podatki in aplikacije ohranijo, vi pa tako ne izgubljate časa z ustvarjanjem varnostne kopije.
Vedno se trudimo biti čim bolj ažurni – takoj, ko pride na trg nov iPhone, imamo mi že na zalogi rezervne dele in dodatno opremo, kot na primer: Apple polnilec, ovitki, zaščitna stekla ipd.
Imamo največjo zalogo nadomestnih delov v celi Sloveniji, z namenom, da je vsak telefon čim hitreje popravljen, saj je čakanje na rezervne dele navadno precej dolgotrajno. Uporabljamo zgolj originalne ali visoko kakovostne nadomestne dele, ker lahko le tako zagotavljamo kvaliteto in upravičimo garancijo.
Imamo več kot 10 let izkušenj, pri popravilih pa uporabljamo le najboljšo in dobro preverjeno opremo in orodja. Trenutno na leto popravimo okoli 12 000 naprav, ta številka pa se iz leta v leto dviguje.
Smo izredno odzivni – tako preko telefona, kot tudi preko maila in družabnih omrežij. S tem zagotavljamo, da dobite vse potrebne informacije v najkrajšem možnem času.

Ugodne cene

Ker so cene telefonov in nadomestnih delov vsak dan višje, poskušamo na različne načine cene čim bolj znižati. Zato smo se že od začetka specializirali za menjavo stekel, kar je precej ugodnejša opcija, kot menjava celotnega ekrana. Ko pride do težave na matični plošči, je najpogostejša »rešitev« menjava le te, ali pa kar celotnega telefona, s tem pa izgubite tudi vse pomembne datoteke oz. podatke, ki ste jih imeli na aparatu. Namreč le redki servisi imajo znanje in opremo, ki omogočajo popravila posameznih čipov na plošči. Naši strokovnjaki pa so se izurili tudi na področju micro solderinga, tako da jim popravila na matični plošči niso tuja. Z menjavo oz. popravilom posameznih čipov, tako v veliki večini primerov lahko rešimo telefon in podatke na njem, vam pa ni potrebno kupovati novega.
Če je počeno le stekelce na zadnji kameri, vam navadno vseeno zamenjajo celotno kamero, čeprav po tem ni nobene potrebe. Menjava stekelca kamere je hitrejša in veliko cenejša izbira, zato imamo mi pri vseh modelih opcijo menjavo samo te.
Prav tako imamo v ponudbi ekrane in baterije različnih kvalitet – original, premium, B klasa, obnovljeni – ki imajo različne cene. Tako se lahko vsaka stranka sama odloči, kakšne so njene želje oz. potrebe in koliko je pripravljena plačati.

Tracker in sledenje stanja popravilu

Kot prvi v Sloveniji, smo na podlagi večletnih izkušenj, ustvarili program za sledenje stanja popravila vaše naprave. Tako vedno veste, v kateri fazi popravila je naprava in si lažje organizirate vaš čas. Uporaba programa je povsem preprosta – ob popravilu prejmete povezavo, ter uporabniško ime in geslo, s katerimi dostopate do statusa popravila.

Transarentnost cen

Pri nas vedno že vnaprej izveste, koliko boste odšteli za popravilo. Vse cene, ki so objavljene na naši spletni strani so končne, saj vsebujejo tako celoten material (vključno z lepili), kot tudi delo. V primeru, da med diagnostike naprave ugotovimo, da ima telefon še kakšno okvaro oz. da bo morda prišlo do dodatnih stroškov, vas o tem nemudoma obvestimo, vi pa se nato odločite, če želite nadaljevati s popravilom.

Individualna obravnava strank

Vsaki stranki se posebej posvetimo in prisluhnemo njenim željam ter potrebam. Svetujemo vam pri odločitvah kot so: ali je popravilo sploh smiselno, izbira kvalitete ekrana, dodatna zaščitna oprema telefona … končna izbira pa je seveda vaša, in to vedno upoštevamo. Zavedamo se, kako pomembna je medsebojna komunikacija, zato vas o vsem sproti obveščamo, tako preko maila in telefona, kot tudi preko programa za sledljivost vaše naprave. Za stranke, ki potrebujejo popravilo naprave, ki niso pogoste na našem trgu, se potrudimo, in prav za njih poiščemo in naročimo material, ter zadevo popravimo v najkrajšem možnem času.
Prav tako smo v ponudbo dodali opcijo prevzema in dostave telefona preko kurirske službe, ki deluje na območju Ljubljane. Tako lahko na popravljen telefon počakate kar v udobju vašega doma, ali pa servis uredite dokler ste na delovnem mestu.
Naš cilj je zadovoljna stranka, zato stremimo k osebni obravnavi in preprostim rešitvam za vas.

Kaj vse popravljamo in nudimo?

Na mobilnih napravah popravljamo praktično vse komponente: menjava stekla, menjava zaslona, menjava baterije, popravilo kamere, popravilo polnilnega konektorja ter popravilo manjših komponent, kot so steklo kamere, zvočnik ali mikrofon. Poleg tega nudimo tudi popravila na matični plošči – npr. popravilo audio IC čipa ali odprava korozij po nesrečnem stiku z vodo. V primeru, da ne veste, kaj je z napravo narobe, lahko najprej opravimo pregled in se nato dogovorimo glede nadaljnjega popravila, glede na vaše želje pa lahko pri napravi opravimo tudi zgolj pridobitev podatkov.
Za vaše naprave nudimo zaščitno opremo – svojo napravo lahko zaščitite z ovitkom in zaščitnim steklom, nudimo pa vam tudi vso potrebno dodatno opremo – kable, polnilce, slušalke in ostale dodatke za elektronske naprave.

Kako do nas?

Locirani smo v središču Ljubljane, natančneje na Tržaški cesti 5 (s te strani je tudi vhod), nasproti Tobačne (Upravna enota Ljubljana). Če se pripeljete (pridete) k nam z avtom, je najlažje, da parkirate na javnem parkirišču Mirje, kjer lahko 15 minut parkirate brezplačno. V neposredni bližini je tudi avtobusna postaja Tobačna in postaja Bicike(LJ) - Trg MDB. Na območju Ljubljane nudimo tudi opcijo kurirske službe, kar pomeni, da napravo prevzamemo na željeni lokaciji, jo popravimo, in nato dostavimo nazaj. Telefone in tablice lahko k nam pošljete tudi preko pošte Slovenije. Ko napravo prejmemo, jo , če je le možno, v 24ih urah popravimo in nato pošljemo nazaj, plačilo pa se izvede po povzetju.

Izkušena ekipa serviserjev

Imamo več kot 10 let izkušenj, vsako leto pa popravimo vedno več naprav, trenutno se ta številka giblje okoli 12.000. To pomeni skoraj 12 tisoč zadovoljnih strank vsako leto. Ker med drugim poslujemo tudi preko pošte, imamo stranke po vsej Sloveniji, nekaj pa jih je tudi iz tujine. Poleg fizičnih oseb, sodelujemo tudi s podjetji, med katerimi so: Petrol d.d., Telemach d.o.o., Radenska d.o.o., Akrapovič d.d., Nova KBM d.d. …

Slovenski in tuji mediji pišejo o našem podjetju

O nas je bilo napisanih tudi nekaj člankov, video vsebin in priporočil, nekatere si lahko preberete na sledečih povezavah:

Leanpay obročno odplačevanje

Nudimo plačila storitev in izdelkov na obroke preko partnerskega podjetja Leanpay.

Vas zanima kako hitro in enostavno do obročnega nakupa?
Leanpay - preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki od vas ne zahteva obiska banke ali odvečne papirologije.

Enostavno do najljubšega izdelka ali plačila storitev s parimi kliki.


Ne vem kaj je narobe z mojim aparatom. Bi lahko preverili?

Seveda, nudimo vam pregled aparata in diagnostiko težav. Pri tem pa vam ponudimo ugodno ceno popravila. Če se za popravilo odločite, vam pregleda in diagnostike ne zaračunamo.


Koliko časa bom brez naprave? Oziroma; Koliko časa traja servisni postopek?

Popravila so praviloma opravljena v roku 24h od oddaje naprave v servis. To zagotavljamo z ogromno zalogo rezervnih delov, profesionalno ekipo izkušenih serviserjev in utečenim servisnim postopkom. Rok popravila je lahko daljši, če gre za komleksno popravilo, če je potrebno popraviti več komponent, če je potrebna dobava materiala ali druge nepredvidljive okoliščine. Seveda pa se vedno potrudimo, da to storimo hitreje in ugodimo stranki.


Ali je možnost popravila telefona takoj ali v parih urah?

Seveda, nudimo vam možnost urgentnega popravila naprave. Z doplačilom preskočite vrsto in napravo takoj ob oddaji prevzame serviser v delo. Napravo se nemudoma popravi in se vas obvesti takoj ko je popravljena. Čas popravila je lahko med 30min - 5h in variira od napake in modela naprave.


Nisem iz Ljubljane. Vam lahko napravo pošljem preko pošte?

Seveda, na Pošti Slovenije pošljite paket priporočeno na naš naslov: Mobistekla, Tržaška cesta 5, 1000 Ljubljana. Paketu priložite vaš kontakt (ime, priimek, telefonska številka, email). Ko napravo prejmemo, jo popravimo in pošljemo nazaj na vaš naslov.


Imam počeno steklo na telefonu, vendar ga lahko normalno uporabljam. Nesel sem ga na popravilo k uradnem servisu, vendar bi mi radi menjali kompleten zaslon z LCDjem in zaračunali več kot polovico vrednosti telefona. Ali lahko pri vas zamenjam samo steklo?

Seveda. Naš servis je specializiran prav za popravila stekel. Menjavo stekla opravimo profesionalno, hitro, ter za nizko ceno.


Ali bom med servisnim postopkom izgubil podatke na svoji napravi?

Ne. Med popravilom ne posegamo v programsko opremo(software) ter kakršnekoli osebne podatke. Pri napravi se testira vse ključne funkcije in senzorje, tako da zagotovimo optimalno delovanje naprave in nudimo garancijo na opravljeno storitev.


Kako je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?

Če vaše naprave ne bomo uspeli popraviti ali če se za servis ne odločite oz. ga prekinete, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko po veljavnem ceniku.


Napravo imam zavarovano z geslom, ga potrebujete pri popravilu?

Da, geslo potrebujemo za dostop do vseh funkcij naprave, katere pred in po popravilu skrbno stestiramo. POZOR! Gesla uporabimo izključno v sklopu testiranj. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam ne moremo garantirati delovanje kompletnega aparata.


Kakšna lepila uporabljate pri menjavi stekel?

Za pritrditev stekla na zaslon uporabljamo tovarniška lepila, ki so primerna za vaš aparat.


Ali se funkcionalnost aparata poslabša po menjavi?

Ne, aparat vam bo deloval tako kot prej. Na telefonu odstranimo steklo in ga zamenjamo z novim, tako da uporabniško izkušnjo le izboljša.


Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?

Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.

Splošni pogoji podjetja EM servis d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).


Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Pred popravilom in pred oddajo stranki stestiramo glavne funkcije naprave, s čimer poskušamo zmanjšati riziko kakršnihkoli napak v prihodnosti. Zaradi kompleksnosti diagnostike na matični plošči le-te ne izvajamo ob običajnem testiranju, zgolj ob izrecnem dogovoru s stranko in proti doplačilu. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona, kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. Okvarjene, zamenjane komponente (npr. ekrane, baterije) podjetje EM SERVIS d.o.o. bodisi vrne stranki bodisi da na uničenje. V kolikor stranka ne izrazi izrecne želje po vračilu komponente ob oddaji naprave v servis, se podjetje samo odloči, kaj bo z zamenjano komponento storilo.

V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo.

Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev.

Pri pošiljanju po pošti telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.mobistekla.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.


PREVZEM NAPRAVE IN LEŽARNINA

Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema aparature, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan.

Zaradi primanjkovanja prostora za skladiščenje električnih skirojev in koles, smo primorani zaračunavati ležarnino za neprevzeta prevozna sredstva. Od dne obvestila, da je vozilo “pripravljeno na prevzem”, ima stranka 10 dni časa, da skiro oz. kolo prevzame. Po pretečenem roku 10 dni, pričnemo z zaračunavanjem ležarnine 1€ / dan na prevozno sredstvo.

V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti.


URGENTNO POPRAVILO OZIROMA PREDNOSTNO POPRAVILO S PRESKOKOM ČAKALNE VRSTE

Podjetje EM servis ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči redno vrsto, ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno popravilo se zaračuna najmanj 10% končnega zneska popravila oziroma najmanj 15€.


GESLA IN KODE ZA ODKLEP TELEFONA

S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjeno napravo in ne posreduje gesla, smo primorani napravo ponastaviti in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na napravah s touch ID / Face ID ali podobno funkcijo (biometrični senzorji) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.





Garancija na naše popravilo je 90 dni od datuma prevzema naprave.


Uveljavljate jo lahko s klikom na obrazec za poizvedbo, a le s predložitvijo potrdila o plačilu. Za funkcionalne napake po oddaji telefona, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalnim ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le-teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le-te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe, prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:

  • Deadpixels (mrtve pike v ekranu)
  • Barvne ali bele pike v ekranu
  • Odstopanje od primarne barve
  • Odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja ali deformacije
  • Ostanki lepila
  • Manjše odrgnine in praske
  • Okrnjena kakovost zvoka in/ali mikrofona
  • Zmanjšana svetlost ekrana
  • valovit ekran oziroma izbokline in ubokline na ekranu

V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa telefona, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesen ali pa ima standard zaščite IP, nadaljnje vodotesnosti oziroma standarda zaščite IP ne garantiramo. Za naprave, ki so poškodovane, izpostavljene udarcem, starejše od 2 let, katere so bile izpostavljene vlagi ali tekočini proizvajalec ne nudi garancije.

Vsi proizvajalci, kateri nudijo naprave z standardom zaščite IP, ne nudijo garancije v primeru vdora vlage ali tekočine v napravo.

Apple : https://support.apple.com/en-us/HT207043
"Splash, water, and dust resistance are not permanent conditions and resistance might decrease as a result of normal wear. Liquid damage is not covered under warranty..."

Samsung : https://www.samsung.com/us/support/troubleshooting/TSG01001077/
"If your phone or tablet has been exposed to liquid, it will need repairs. Physical damage is not covered under the Samsung Limited Warranty..."

Xiaomi : https://www.mi.com/in/service/warranty/
"Warranty does not cover natural wear & tear, physical damage caused by the customer (including liquid damage) due to improper use or handling,..."

Tudi najmanjše poškodbe ali udarci lahko povzročijo izgubo lastnosti tesnil. Tudi po posegu ali zamenjavi posameznih komponent vodotesnosti oziroma standarda zaščite IP ne moremo zagotoviti, saj je naprava bila predhodno izpostavljena mehanskim poškodbam oz. mehanskim silam, kar vpliva na vse komponente, naprava pa lahko posledično nemudoma po poškodbi ali čez čas izgubi lastnost tesnjenja. Za ohranjanje vodotesnosti bi v tem primeru morali zamenjati vse izpostavljene komponente skupaj z vsemi tesnili, da bi lahko ohranili to lastnost. S starostjo naprave lepila in tesnila slabijo, kar lahko tudi brez mehanskih sil vpliva na standard zaščite IP oziroma vodotesnost. Zavedati se moramo tudi, da je vodotesnost kot standard zaščite IP testirana pod določenimi pogoji, npr. IP67, pod IEC standardom 60529, kar v tem primeru pomeni, da je naprava lahko do 30 minut v mirovanju potopljena na globini do 1 metra. Če z napravo skočimo v vodo, naprava pade v tekočino ali pa v vodi zamahnemo z napravo, lahko povzročimo veliko večji pritisk, kar povzroči tudi pri novi, nepoškodovani napravi vdor vode. Standard zaščite IP je opravljen v laboratorijih in definiran le za določene tekočine. Iz zgoraj navedenih razlogov ne garantiramo standarda zaščite IP ali vodotesnosti naprave po kateremkoli posegu našega servisa oziroma popravila. Vam pa svetujemo, da tudi ne-poškodovane naprave namensko ne izpostavljate vlagi ali vodi, še posebej če gre za starejše naprave, ter če se bile kadarkoli izpostavljene sili (npr. padcem ali udarcem).

Za popravila na matični pološči vam garancija ne pripada. Na popravila, izvedena na telefonu, ki je bil izpostavljen vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni.

Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona (počeno steklo/nedelujoč LCD) ne prevzemamo. Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, LED svetil, programsko opremo, pomnilniške enote, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije.
Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov:


RAZRED 1:

Ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo)


RAZRED 2:

Dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :

  • 2 svetla ali temna piksla
  • 5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15''in17'' monitorje)

RAZRED 3:

Dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :

  • 5 svetlih pikslov
  • 15 temnih pikslov
  • 50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)
Vsi LCD ekrani, katere prodaja in namešča EM servis d.o.o. spadajo pod RAZRED 2.


Garancija ni veljavna v slednjih primerih:

  • ob neposredovanja gesla za odklep in testiranje telefona
  • ob poškodovanju garancijske nalepke (Varranty void seal)
  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na aparatu
  • ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd...
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme
  • pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo
  • pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu
  • pri nameščenem blagu, ki se je odlimal / odstopil / bil nepravilno nameščen in ste kljub opaženi napaki blago uporabljali ali izpostavljali silam ter s tem povzročili mehansko poškodbo ali nepravilno delovanje blaga

OBRAZEC ZA POIZVEDBO

Za uveljavljanje garancije pravilno izpolnite obrazec za poizvedbo.



ČAS POPRAVILA


Čas popravil, naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in pride lahko do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če napravi ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.


TRANSPARENTNOST POSLOVANJA


Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Oglaševane časovne roke spoštujemo in se jih držimo, vendar lahko, zaradi nedobavljivosti rezervnih delov, dolgih dobavnih rokov, komplikacij s popravilom,... ta okvirni časovni rok presežemo. Transparentnost in obveščenost strank o servisnem postopku jemljemo zelo resno.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.


USPEŠNOST POPRAVILA


Pri popravilih, kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 80% ali 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost, ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana).
Pri menjavi stekel na določenih modelih je popravilo tako kompleksno, da obstaja riziko poškodbe zaslona. Poškodba zaslona lahko pomeni nedelovanje zaslona, delno ali popolno nedelovanje toucha ali vizualne napake (črne pike, črte, itd.). Stranka z oddajo naprave v servis potrjuje, da je seznanjena z uspešnostjo in pogoji tovrstnih popravil.
Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena, stroške ultrasoničnega čiščenja pa se plača vnaprej za sam poseg, ne glede na uspešnost popravila.

Namreč kadarkoli je bila naprava v stiku z vlago ali s tekočino, torej da so na matični plošči sledovi korozije, je potrebno najprej obvezno narediti ultrasonično čiščenje, odpraviti kratke stike, oksidacije in korozijo na elektronskem vezju. Potem, ko je to opravljeno, se komponente temeljito stestira in diagnosticira, v kakšnem stanju je naprava. V najboljšem primeru naprava po opravljenem postopku deluje normalno, lahko pa, da je potrebno po tem postopku vseeno zamenjati še kakšno komponento, ki jo je tekočina uničila. Včasih uspemo napravo spraviti le do stanja, da se pridobi podatke (za pridobitev podatkov je še vseeno potrebno doplačilo). V cca. 20 % primerov pa popravilo ni uspešno, kar pomeni, da se stanje na napravi ne spremeni ali se celo poslabša; v takih primerih kljub čiščenju matične plošče, naprave ali podatkov ne moremo obuditi oz. pridobiti. Ta storitev tudi traja dlje časa - okvirno 2 tedna.



Splošni pogoji in varstvo osebnih podatkov

Na tej strani lahko redno spremljate vse spremembe povezane z varstvom osebnih podatkov.

V EM SERVIS, storitve, d.o.o. spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke.

Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

O nas

Upravljalec podatkov je podjetje EM SERVIS, storitve, d.o.o. (v nadaljevanju upravljalec)

Oblike sodelovanja

Naše storitve lahko uporabljate kot:

  • naznani uporabnik (v tem primeru bomo z vašim soglasjem ob obisku naših strani podatke zbirali preko piškotkov z namenom zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani)
  • stranka oz. kupec

Osebni podatki, ki jih zbiramo

O naših strankah in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:

  • podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zavezanca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zavezanci za DDV.
  • kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka.
  • podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil.
  • tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Ob obisku preko piškotkov z vašo privolitvijo zbiramo tudi podatke za zagotavljanje boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani. EM SERVIS d.o.o. lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke - piškotke sistemov Google Analytics (analiza obiskov spletne strani). Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.

Kako pridobivamo podatke

Podatke o vas pridobivamo na več načinov: 

  • ko oddate naročilo preko spleta
  • ko oddate napravo v servis (preko pošte ali v naši poslovalnici)
  • z nagradnimi igrami
  • ko pregledujete naše vsebine
  • ko objavite vprašanje ali komentar
  • ko nam posredujete različna vprašanja, zahtevo za reklamacijo, vrnete izdelek, ...
  • z nami komunicirate preko družbenih omrežij

Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.

Kaj delamo s podatki o vas

Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:

  • zagotavljanje naših zakonskih obveznosti (na primer za vodenje finančnih in poslovnih knjig),
  • izvedbo vaših naročil in naknadnih zahtevkov (npr. reklamacije)
  • za analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev in podobno, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani

Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:

  • dostavnim službam posredujemo podatke, ki jih potrebujejo za prevoz in oddajo naročila
  • izvajalcem plačil (na primer Diners, Leanpay in ostali..)
  • pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče, ipd.) 
  • z vašo privolitvijo vaše podatke preko piškotkov posredujemo Google, Facebook in drugim družbenim omrežjem

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.

Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.

Roki hrambe osebnih podatkov

Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.

Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.

V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.

Zagotavljanje varnosti

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij.

Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji).

Piškotki

Delovanje naših spletnih strani je brez naših piškotkov praktično nemogoče. Če ne želite imeti naših piškotkov na vašem računalniku, ne pozabite, da je shranjevanje piškotkov pod popolnim nadzorom vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete.

Naša spletna stran je le ena izmed nekaj milijard strani, na katerih lahko na vašo napravo dobite tudi piškotke Google, Facebook, Twitter, Youtube in drugih družbenih medijev, oziroma le te vaš piškotek ob obisku naše strani preberejo. Te strani lahko tako zbrane podatke uporabljajo za različne namene, od analitike, oglaševanja, pa do izboljšave svojih produktov. Za to potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko uredite na vrhu te strani.

Vaše pravice

Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:

  • na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke
  • vedno smo vam na voljo, da uveljavite vašo pravico do popravka.
  • v določenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov.
  • v določenih primerih lahko zahtevate začasno ali trajno prepoved nadaljnje obdelave vaših osebnih podatkov v celoti ali delno,
  • na vašo zahtevo vam bomo vaše osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki
  • obravnavali bomo vaše ugovore na obdelavo vaših osebnih podatkov

Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naslov: EM SERVIS, storitve, d.o.o., Tržaška cesta 5, 1000 Ljubljana, s pripisom GDPR –TEMA, pri čemer je TEMA lahko ena izmed zagotovljenih pravic: dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obedalave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov.

Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.


Razširjen obseg pravic od 21. maja 2018 dalje velja tudi za vse, ki so nam osebne podatke posredovali pred tem datumom.





EM SERVIS, storitve, d.o.o.
Tržaška cesta 5
1000 Ljubljana

E-pošta: info@mobistekla.si
Telefonska številka: 051 494 000

Matična št.: 7160399000, ID za DDV: 30876745, Zavezanec za DDV: DA.
Bančni račun: IBAN SI56 0310 4100 0783 339 (SKB d.d.)

Podjetje je vpisano v Poslovni register RS.
Podjetje posluje brez žiga.
Registrski organ: Okrožno Sodišče Ljubljana
Številka vpisa v PRS: 2016/43731
Datum vpisa: 14.10.2016